czwartek, 5 lutego 2009

Kolejne postanowienie - Relax foto omijac z daleka.

Jakiś czas temu wywoływałam w Relaksie negatywy i dostałam takie, jakbym robiła w grudniu po południu czyli w śnieżycę. Wzięli do płukania ale nie bardzo się przejęli. Parę dni temu ponownie w Relaksie dostałam negatyw na którym na każdym pasku jest odcisk palca. Nie jest to mój odcisk, to pewne. Zobaczyłam to w domu i mam ochotę im powiedzieć że są do dupy, tylko wiem że nie bardzo się przejmą. Oni przejmują się tylko klientami co to zamówienia mają na parę stówek, a nie jakaś bzdura - samo wywołanie 4 negatywów.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

dzień dobry
bardzo mi przykro, że zawiodła się Pani na jakości naszych usług, przepraszam i jednocześnie zapraszam Panią do nas ponownie
jeżeli Pani filmy wymagają wypłukania to podejmiemy się tego ponownie, zapewniam również, że wszystkich Kliemtów traktujemy jednakowo, to my jesteśmy dla Państwa i jakość usług jakie świadczymy jest naszym priorytetem
jeszcze raz przepraszam, będzie nam ogromnie miło gościć Panią ponownie

pozdrawiam Pawel Mycko
kier. lab.

KahRos pisze...

Hehe, no nieźle, ja się zgadzam z autorką bloga :D