sobota, 28 lutego 2009

Faceci są z lasu a kobiety z łąki

Dzisiaj był u mnie Staszek i powiedział że nie ma normalnych wolnych kobiet. Wszystkie z którymi da się gadać są zajęte. To samo dwa dni temu usłyszałam od Zbyszka i Marcina.
Dziwna sprawa ale wiele moich koleżanek twierdzi że jest dokładnie odwrotnie. Znaczy że nie ma fajnych facetów, a jak już jakiś się trafi to ma żonę. Mężowie jednak rzadko myślą tak o swoich żonach - że są fajne. A żony najczęściej nie mogą znieść swoich mężów. Znaczy myślą tak na początku no i różnie potem to trwa. No i po paru latach te fajne kobiety i faceci, co to byli przed chwilą zajęci, znów są wolni. Hehe.

4 komentarze:

KahRos pisze...

Nie wiem co mam powiedzieć.. Czy jestem normalna? :D

maga karpo pisze...

To zależy dla kogo. Myślę że większość facetów uważa że wszystkie kobiety są albo głupie albo nienormalne chociaż mądre.

KahRos pisze...

No tak, coś w tym jest...
to ja chyba wolę być zaliczana do kategorii nienormalnych.

maga karpo pisze...

No ja chyba też :)