poniedziałek, 20 października 2008

Królewna

Nierealizowanie swoich marzeń wychodzi czasem na dobre..
Jak miałam kilka lat to długo i uparcie marzyłam żeby nią być. Zawsze czekałam na szkolny, moglam na chwilę zostać prawdziwą królewną.




#
Co u Ciebie??? Czemu się nie odzywasz?? Zapomniałaś o koleżance z podstawówki. Najlepsze byłyśmy koleżanki. Zawsze razem. Zawsze mogłam na CIebie liczyć. Dlaczego tak się dzieję? Nie mogę w to uwierzyć... A tu co - nie odpisujesz, nie przyjmujesz zaproszenia do moich znajomych. NIc nie wiem co u Ciebie? Nie widziałayśmy się chyba z 15 lat..
Pozdrawiam i całuję
Monika


*
No witaj.
MIeszkam w Warszawie mam dwójkę dzieci. Młodsze to Pola na 1 rok. Mikołaj - 4 lata. Mam z nimi kupę roboty i wariuję od tego czasami. Mój mąż Tomek montuje filmy i programy telewizyjne.
Ja zajęłam się fotografią i operatorką - ale teraz mam za mało czasu na wszystko. Wiesz nie mam tu żadnej babci.. Wiec dzieciaki na mojej głowie tylko. Tomek dużo pracuje. Założył firmę i kupa roboty z tym. Mieszkamy w starej kamienicy na Pradze. Jest miło.
Trochę fotek wkładam na bloga : www.magakarpo.blogspot.com
Mamy jeszcze filmową stronę www.framka.pl
Zaglądaj to będzie widać jak żyjemy :)

A co u Ciebie???!!!

Ściskam mocno
Magda


#

No hej Magda, wreszcie się odezwałaś :))))
Ja już myślałam, że o mnie zapomniałaś, nawet jak przyjeżdżasz to się
nie odzywasz :P

Bardzo się cieszę, że masz już dzieciątka, bo ja to chyba już za stara
jestem na nie :PPPPP

Czasami spotykam Twoją mamę i tylko od niej wiem, że żyjesz :)

Pozdrawiam CIę gorąco
I odzywaj się częściej :)))
Buziaki
Monia

Brak komentarzy: